Mi-am adus aminte de copilaria mea si desenele animate aferente anilor 90'. Ma uitam foarte mult la Italia 1. Mai bine zis aveam program de cateva ore de uitat la desene animate. Zilele trecute discutam cu cineva de copilarie si mi-am adus aminte de multe jocuri specifice ei, dar si de desene animate. Am cautat pe youtube pana mi-a venit rau desenele de pe italieni( cum ne placea sa spunem).Intr-un final am reusit sa gasesc melodiile mult dorite. Cristina D'avena le canta si mi-a umplut sufletul de bucurie sa le reascult dupa atatia ani. Cei din generatia mea stiu foarte bine despre ce vorbesc. Pentru ei , CRED, ca are sens tot ce am scris eu si sa cautati cu placere pe youtube melodiile. Pentru restul vor fi niste prostioare lipsite de sens.

Pentru mine inseamna parte din copilaria mea stocata intr-un singur site.Recunosc ca am petrecut ceva timp sa le reascult pe toate si am constatat cu surprindere ca inca mai stiu versurile. Sau mai bine zis , toate versurile. M-am simtit extraordinar in ziua respectiva .

Mai mult nu e cazul sa scriu.



This entry was posted on 12:42 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comentarii:

    Sebi spunea...

    A fost o perioada frumoasa, iar desenele dupa Italia 1 erau foarte foarte bine facute.

    O perioada in care firmele de cablu erau la inceput si adaugau in grila de programe Italia 1.
    Imi aduc aminte de : Testoasele Ninja, Denver, Gemelii, Stunfii.
    Televiziunile in perioada de dupa '90 nu era chiar atat de comerciale ca astazi, se gandeau si telespectatori.
    Ce ati vazut in ziua de astazi desene animate pe ProTv sau Antena 1. Astazi cei mici se uita pe Jetix care dau tot felul de porcarii stresante.

  1. ... on 27 aprilie 2009 la 17:07  
  2. Anonim spunea...

    si mie imi plac foarte mult desenele animate care le dadeau italienii...si melodiile cantate de cristina d`avena......daca vrei putem vb pe messsenger...am multe nelodii deale ei si ceva desene animate intregi....

  3. ... on 3 noiembrie 2009 la 10:27  
  4. Anonim spunea...

    Cristina d avena are o voce superba.pacat ca in romania nu sa auzit de ea.am muilte melodii cantate de ea si multe desene animate.as dori sa vbn pe mess cu pers care o adora

  5. ... on 22 decembrie 2011 la 13:22  
  6. Anonim spunea...

    id meu pt cine vrea sa vb cu mine baby_cry1964

  7. ... on 12 aprilie 2012 la 22:24